Sikereim kulcsa a hatékony együttműködés és a naprakész szakmai tudás ..

Egy új vezető kiválasztása egy terület és egy csapat élére mindig alapos körültekintést, mérlegelést, valamint több lépcsős folyamatot igényel.

Számos szempont figyelembevételével – úgy mint a szakmai tapasztalat és szakértelem, vezetői képességek, mennyire illeszkedik a gondolkodásmódja a cég elképzeléseihez…stb – minden szervezet a lehető legideálisabb jelöltet szeretné megtalálni az adott pozícióra.

A MENTON Jobs ismét kiemelkedő kollégát üdvözölhet a fedélzetén, Garami Gábor személyében, Nyugat- Magyarországi régióvezetőjeként.

Kollégánk sikertörténetét és pályafutásának eddigi eleimet mutatjuk most be:

Garami Gábor vagyok, idén már 21 éve, hogy HR szolgáltatási területen dolgozom vezetőként.”

De tekintsünk vissza egy kicsit! Gábort pályája főbb lépéseiről és sikerének titkáról kérdeztük:

Hogyan kezdődött a karriered a HR szolgáltatási területen, és mi motivált, hogy ezen a pályán maradj?

Kezdetben egy irodáért voltam felelős majd később egyre több egységet, nagyobb területeket bíztak a vezetésemre. Pályám elején csak az iskolaszövetkezeti szolgáltatással foglalkoztam, később ismertem meg és tanultam bele a felnőtt munkaerő kölcsönzésbe és közvetítésbe. A kezdetektől fogva szinte mindig a feladataim közé tartozott a sales és az operatív terület is, így az eddig elért sikereim fontos alapjának ezt tartom, jól tudtam a két kiemelt területet összefogni.

Miért tartod fontosnak a sales és az operatív területek koherens működését a HR szolgáltatásokban?

Sok-sok év tapasztalata, hogy ez a 2 terület együttműködése az egyik legfontosabb és egyben legkritikusabb pontja a szolgáltató sikereinek vagy sikertelenségének. Ha nincs meg az összhang, ha nem ismerik a másik területének kihívásait, akkor ezek mind negatív hatással lesznek a projektek kivitelezésére. Az ügyfelek számára az egyik legfontosabb tényező a konzisztens és minőségi kiszolgálás. Ha a sales és az operáció „ugyanazon” az oldalon áll, az ügyfelek elégedettebbek lesznek, és nagyobb eséllyel maradnak hosszú távon a céggel. A kohézió segít abban, hogy a vállalat gyorsabban alkalmazkodjon a piaci változásokhoz, hatékonyabban reagáljon az ügyféligényekre, és ezáltal növekedjen a bevétel és a piaci részesedés.

Összességében a sales és az operáció egysége, közös, jó működés egy olyan stratégiai előny, amely a HR szolgáltatásokban javítja a hatékonyságot, az ügyfélkapcsolatokat és a hosszú távú versenyképességet.

Mesélnél néhány izgalmas történetet a pályafutásodból, amikre igazán büszke vagy?

Büszke vagyok arra, hogy anno Baranyában szinte az összes strand üzemeltetőjével nekem sikerült elhitetni, hogy igenis jól tud működni a strand diákokkal kiegészítve is.

A címerező táborok bezárása után először sikerült megoldani ismét diákokkal, de már napi szintű utaztatással ezt a fajta mezőgazdasági munkát. Csúcsidőben 420 diák is ment napi szinten a földekre.

Büszkeség volt az is, amikor egy konzervgyárnak először sikerült megoldani a nagy felfutását diák és kölcsönzött munkaerő-kombóval, munkajogi megfelelőséggel, de ugyanígy sikerként éltem meg, amikor egy egyetem teljes belső/külső levelezését diák és kölcsönzött munkavállalókkal vegyesen sikerült lefedni, megoldani.

Mi a lehet a siker titka?  

Pályám kezdetén láttam, hogy ahhoz, hogy sikereket érjek/ érjünk el a leendő partnereknek többet, mást kell adni, mint a legtöbb szolgáltató… Főleg, ha nem úgy szeretnénk megbízásokat szerezni, hogy mi vagyunk a legolcsóbbak. Emiatt különösen nagy figyelmet fordítottam arra, hogy én és a csapatom is szakmailag topon legyünk, naprakészen ismerjük a szolgáltatásunk szabályozását, a munkajogi elvárásokat, szakemberek legyünk a piacon és a megrendelő azt érezze, hogy ha nem is mi vagyunk a legolcsóbbak, de tudásban, szolgáltatásban messze a legjobbak között vagyunk. 

Hogyan találkozik ez a hitvallás a MENTON Jobs céljaival?

Számomra az egyik legfontosabb a MENTON színekben, hogy minőségi szolgáltatást adjunk a partnereinknek. Nem mi szeretnék lenni a legolcsóbbak a piacon, viszont díj / szolgáltatás viszonylatban a legjobbak akarunk lenni. Szerencsére az eddigi tapasztalat nagyon pozitív, nagyon sok jó visszajelzést kaptam a partnerektől, ezeken inkább finomítani szeretnék, olyan apró, de jelentős „pluszokkal”, amit más szolgáltatótól nem kapnak meg a partnerek.

Milyen területen látsz még fejlődési potenciált és milyen konkrét lépéseket tervezel ennek erősítésére?

Amiben szeretnék erősíteni, az a magyar toborzás, jelenleg is hatékonyan működik, viszont sok fejlődési potenciált látok benne, akár az adatvezérelt döntéshozatal erősítésével, akár a toborzási csatornák kiterjesztésével, online/offline vonalak erősítésével.

Köszönjük Gábor az interjút, a tapasztalataid megosztását, valamint a lendületes kezdést, bízunk benne, hogy vezetéseddel a Nyugat-Magyarországi régiónk tovább szárnyal és számos új partnerrel és sikerrel leszünk együtt gazdagabbak!

Jó és eredményes munkát kívánunk! 🙂

MENTON JOBS csapata

További bejegyzések:

Épp a háború kitörése előtt 1 nappal kaptuk meg a minősített foglalkoztatói státuszt, ami alapján újabb 9 országból
Hegesztő, varró, újabban idős- vagy gyermekgondozó pozíciókba –, valamint az agráriumba is sokszor kell toborozni külföldről.
Nincs félnivalójuk a távol-keleti munkásoktól sem a vállalkozásoknak, sem a munkavállalóknak, ez személyes meggyőződésük is garantálja.